MC24Invader recenzje opon
Od 1999 roku zbieramy od użytkowników opinie na temat opon. Obecnie mamy ponad 400 000 wyników testów i ponad 5 miliardów przejechanych kilometrów. Pomożemy Ci znaleźć najlepszą oponę.
Przejdź do kategorii sklepu
Opony motocyklowe
MC24Invader tyre review
Przyczepność w suchych warunkach Hamowanie w suchych warunkach Przyczepność w mokrych warunkach Hamowanie w mokrych warunkach Przyczepność w śniegu |
Komfort jazdy Wewnętrzny poziom hałasu Zużycie opony Zużycie paliwa |
Średnia na podstawie 1 wyników testu
Ø 87 903 km driven
07.05.2020 from endurowiec | Note 4.51 |
(4 500 km driven) |
- Przyczepność w suchych warunkach
- Hamowanie w suchych warunkach
- Przyczepność w mokrych warunkach
- Hamowanie w mokrych warunkach
- Przyczepność w śniegu
- Komfort jazdy
- Wewnętrzny poziom hałasu
- Zużycie opony
- Zużycie paliwa
Rozmiar opony i marka pojazdu
130 / 80 17
YAMAHA XT 600, K, E
Wynik: Czy kupiłbyś ten produkt ponownie? Probably
Komentarz:
Kupiłem te opony na przód 90/90/21 i tył 130/80/17. Plusem jest dosyć niska cena, dobre trzymanie się na suchej nawierzchni (zaskakująco duży kąt przechyłu w zakręcie), dobrze sprawują się na mokrej nawierzchni, nie są zbyt głośne, dobrze trzymają się na asfalcie. Minusem jest jazda w terenie, na żwirze czy na twardych ścieżkach dają radę ale nawet nowe nie nadają się w piach, błoto czy choćby mokrą trawę. Tył do wymiany był już po ok. 4500 km, (jeździłem 90 - 95 % po asfalcie, ok. 20-25 % czasu z pasażerem) opona zrobiła się płaska. Przód zużywał się znacznie wolniej. Ogólnie polecam.
130 / 80 17
YAMAHA XT 600, K, E
Wynik: Czy kupiłbyś ten produkt ponownie? Probably
Komentarz:
Kupiłem te opony na przód 90/90/21 i tył 130/80/17. Plusem jest dosyć niska cena, dobre trzymanie się na suchej nawierzchni (zaskakująco duży kąt przechyłu w zakręcie), dobrze sprawują się na mokrej nawierzchni, nie są zbyt głośne, dobrze trzymają się na asfalcie. Minusem jest jazda w terenie, na żwirze czy na twardych ścieżkach dają radę ale nawet nowe nie nadają się w piach, błoto czy choćby mokrą trawę. Tył do wymiany był już po ok. 4500 km, (jeździłem 90 - 95 % po asfalcie, ok. 20-25 % czasu z pasażerem) opona zrobiła się płaska. Przód zużywał się znacznie wolniej. Ogólnie polecam.