ContiEcoContact5 recenzje opon


    Od 1999 roku zbieramy od użytkowników opinie na temat opon. Obecnie mamy ponad 400 000 wyników testów i ponad 5 miliardów przejechanych kilometrów. Pomożemy Ci znaleźć najlepszą oponę.


    ContiEcoContact5 tyre review

    Przyczepność w suchych warunkach

    Hamowanie w suchych warunkach

    Przyczepność w mokrych warunkach

    Hamowanie w mokrych warunkach

    Przyczepność w śniegu

    Komfort jazdy

    Wewnętrzny poziom hałasu

    Zużycie opony

    Zużycie paliwa

    Średnia na podstawie 1 wyników testu
    Ø 4 162 347 km driven


    24.09.2019 from  Patryk Note  4.35
    (33 000 km driven)
    • Przyczepność w suchych warunkach
    • Hamowanie w suchych warunkach
    • Przyczepność w mokrych warunkach  N/A
    • Hamowanie w mokrych warunkach
    • Przyczepność w śniegu
    • Komfort jazdy
    • Wewnętrzny poziom hałasu
    • Zużycie opony
    • Zużycie paliwa
    Rozmiar opony i marka pojazdu
    215 / 55 R17 V
    OPEL Zafira Tourer 2.0 CDTI
    Wynik: Czy kupiłbyś ten produkt ponownie? Probably not
    Komentarz:
    Po kilkuletnim używaniu tych opon założonych jako fabryczne za największą zaletę uznaję ekonomię, i to w obu aspektach: 1) bardzo nikłe zużycie. Nawet teraz, gdy będę już wymieniał, to bardziej ze strachu o ich stan wewnętrzny po różnych obcierkach, a nie ze względu na bieżnik, który nadal jest OK. 2) niskie opory toczenia, które widzę po niskim spalaniu mojego samochodu; nie mam może porównania, ale nie sądzę, aby przy złych oponach dało się schodzić do 5 litrów dużym samochodem (6 przy nieco szybszej jeździe autostradą). Ale nie brakuje też minusów. Za największy uważam głośność. Zimówki Nokian okazały się znacznie cichsze od tych letnich. Nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o przyczepność. Co prawda jeżdżę ostrożnie i na mokrym nigdy nie doprowadziłem do żadnej ekstremalnej sytuacji, ale też nigdy nic niepokojącego się nie działo z przyczepnością. Natomiast na suchym pozwalałem sobie czasem na więcej i też było ok. Kilka hamowań awaryjnych, w tym takie autostradowe ze 150 do zera się zdarzyło i opony (jak i hamulce) zdały egzamin. A raz przed przejściem musiałem zahamować z 40 do 0 i w tył wjechał mi... Audi A5...

    Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.