Nowe modele opon motocyklowych w roku 2020

    Dzieje się na rynku opon motocyklowych! Nowe motocykle i zmiana stylu jazdy wywołują nowe potrzeby u nas – motocyklistów. W 2020 czołowi producenci opon ponownie zdobywają się na wyżyny swoich umiejętności, aby zaoferować każdemu motocykliście odpowiednią oponę. Oczywiście mamy je wszystkie, dlatego aby ułatwić Ci wybór odpowiedniego modelu, przedstawiamy Ci najnowsze, tegoroczne modele.

    Bridgestone: Nowość dla niszowych użytkowników z przeznaczeniem do najbardziej ekstremalnych zastosowań.

    Continental: Na sportowo w trasie – na jezdni oraz w terenie.

    Dunlop: Nowa opona całoroczna dopasowana do każdych wymagań

    Metzeler: W 2020 roku lista najlepiej sprzedających się opon zostanie zaktualizowana

    Michelin: Doświadcz mocy w 2020

    Battlax Classic Racing CR11

    W nazwie modelu zawarte jest jego przeznaczenie: Nowy model Battlax Classic Racing CR11 został skonstruowany specjalnie do osiągania najlepszych wyników na torach wyścigowych przez klasyczne ścigacze. Tak też się dzieje, co udowodnił w wyścigach FIM Europe Endurance Classic Cup. Duża ilość drużyn postawiła na nowy produkt firmy Bridgestone. Ekipa PoweRacing-JapAuto zapewniła sobie nawet najwyższy stopień podium jeżdząc na tym modelu. Model Battlax Classic Racing CR11 szybko osiąga odpowiednią temperaturę i jest oferuje stabilność nawet na wilgotnych podłożach.

    Od marca model Battlax Classic Racing CR11 będzie dostępny również w naszym sklepie.

    Battlax BT46

    Opona Bridgestone Battlax BT45 jest od 22 lat pewniakiem jeśli chodzi o klasyczne opony motocyklowe. W roku 2020 model został udoskonalony przez zastosowanie nowych technologii. Nadano mu nazwę Battlax BT46. Opona diagonalna touring punktuje poprzez wprowadzenie ulepszeń w obszarze informacji zwrotnej oraz prowadzenia. Poza tym producent poprawił niedociągnięcia poprzednika w obszarze przyczepności na mokrej nawierzchni.

    Różne rozmiary na przód- i tył są w zasięgu jednego kliknięcia.

    Battlax Racing Street RS11

    Rok 2020 zyskał godnego następcę modelu RS10. Battlax Racing Street RS11 wyróżnia się lepszą przyczepnością oraz precyzyjnym prowadzeniem szczególnie w pozycji przechylonej. Model pokazuje swoje mocne strony na torze wyścigowym, ale można używać go również w ruchu miejskim.

    Cierpliwości – model Battlax Racing Street RS11 pojawi się już wkrótce w naszym asortymencie.

    Battlecross E50 Extreme

    Dopiero w ubiegłym roku Bridgestone wypuścił nowy model opony enduro Battlecross E50, która osiągnęła na rynku ogromny sukces. Rok później przez wprowadzenie modelu Battlecross E50 Extreme wprowadzono sport enduro na znacznie bardziej wymagający teren. Do zalet modelu zaliczają się niewątpliwie przyczepność i trakcja.

    Ciesz się już teraz na nadejście nowego modelu marki Bridgestone Battlecross E50 Extreme!

    ContiSportAttack 4

    W segmencie supersport Continental wniósł powiew świeżości. Model ContiSportAttack 4 punktuje w stosunku do poprzedników wyraźnie większą powierzchnią styczną w głębokich przechyleniach. Dalszy rozwój technologiczny opony był ukierunkowany na zyskanie większej przyczepności, trzymaniu kierunku jazdy oraz prowadzenia, co pozwala osiągnąć zastosowana mieszanka BlackChili Compound.

    Tutaj znajdziesz model ContiSportAttack 4 na naszej stronie.

    ContiRaceAttack 2 Street

    Jeżeli parametry powyższego modelu nie są dla Ciebie wystarczające, dobrą alternatywą jest całoroczna opona wyścigowa. Nowy model ContiRaceAttack 2 Street jest oponą wyścigową dopuszczoną do miejskiego ruchu ulicznego, która bez problemu radzi sobie w codziennym ruchu miejskim. Opona jest następcą modelu ContiRaceAttack Comp. End.

    W naszej ofercie posiadamy model ContiRaceAttack 2 Street który znajdziesz tutaj.

    TKC 70 Rocks

    Ciągnie Cię od czasu do czasu, aby wyskoczyć z ulicy w teren? Nowy model TKC 70 Rocks jest modelem posiadającym cechy opon Enduro TKC 70 oraz TKC 80. Poruszając się na niej możesz doświadczyć lepszych właściwości jezdnych w terenie, niż w przypadku modelu 70 oraz w ruchu miejskim niż w modelu 80. Nowa opona enduro spod szyldu marki Continental jest doskonałą alternatywą dla miłośników jazdy na jezdni oraz w terenie.

    W naszej ofercie posiadamy model ContiRaceAttack 2 Street który znajdziesz tutaj.

    ContiRoad

    Również dla miłośników opon sport touring firma Continental przygotowała coś specjalnego w roku 2020. Nowy model ContiRoad to długodystansowiec, znajdujący się technologicznie między modelem ContiRoadAttack 3 i poprzednikiem ContiRoadAttack 2. W modelu zastosowano najnowocześniejsze technologie „prosto z Niemiec“ dostępne dla mniej zasobnej kieszeni.

    Kup model ContiRoad tutaj już teraz.

    ContiStreet

    Nie pierwszy raz posiadacze mniejszych motocykli chcą poruszać się na nowoczesnych oponach. Dlatego nowo skonstruowana w 2020 rok opona diagonalna ContiStreet zastąpiła poprzednika ContiGO! Podstawą konstrukcji jest znany i wielokrotnie nagradzany zwycięzca testów ContiRoadAttack 3. Tak jak poprzednik, model ContiStreet stawia na niezawodność, przyczepność oraz żywotność.

    Zajrzyj na stronę naszego sklepu, ContiStreet nie pozwoli dłużej na siebie czekać.

    Mutant

    Poprzez nowy model Mutant firma Dunlop wprowadza na rynek oponę crossover. W deszczu, trasie czy drodze do domu – wprowadzając na rynek model Mutant Dunlop obiecuje najlepsze osiągi w niemalże każdych warunkach pogodowych. Jako opona wielozadaniowa sprawdza się w motocyklach enduro, naked bike’ach, scramblerów oraz crossoverów.

    Znajdź nową oponę Dunlop Mutant tutaj w naszym sklepie.

    Trailmax Meridian

    Dla żądnych przygód oraz odkrywców Dunlop wprowadził na rynek w drugiej połowie zeszłego roku model Trailmax Meridian. Opona jest dopasowana do potrzeb kierowców motocykli enduro i powinna dać Tobie jeszcze więcej swobody na trasie i poza nią. Swoje mocne strony pokazuje w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni, sportowym prowadzeniem, wydajnością oraz możliwością jazdy w terenie.

    Model Dunlop Trailmax Meridian jest już dostępny w naszym sklepie.

    SPORTEC™ M9 RR

    Wśród fanów motocykli Supersport model SPORTEC™ M7 RR to podstawa. Najnowsze wieści dla Ciebie: Firma Metzeler poprzez model SPORTEC™ M9 RR wprowadziła na rynek godnego następcę! Model jest skonstruowany na bazie zalet swojego poprzednika i ma przewagę nad innymi modelami, według obietnic producenta, we wszystkich obszarach.

    Nazwa SPORTEC™ występuje przy oponach sportowych przeznaczonych do miasta do użytku codziennego, które gwarantują wspaniałe przeżycia związane z jazdą, bezpieczeństwo oraz wszechstronność. Skrót RR oznacza Road-Racing, przy czym mowa jest tutaj o wyścigach i oczywiście o legendarnym Tourist Trophy na Isle of Man, w którym to w 2019 roku Dean Harrison wygrał wyścig Senior-TT jeżdżąc na oponach firmy METZELER. W przypadku opon road racing nie chodzi tylko o osiągi – co więcej opony muszą dawać odpowiednie osiągi również w razie nieprzewidywalnych warunków pogodowych. Podstawą każdej dobrej opony przeznaczonej do jazdy na jezdni było również hasło przewodnie nowych opon METZELER, które stało się firmowym credo „RIDE THE UNEXPECTED“.

    Nowy model SPORTEC™ M9 RR znajdziesz tutaj iw różnych rozmiarach w naszym sklepie.

    ROADTEC™ 01 SE

    Kolejny model opony firmy Metzler otrzymał w 2020 roku swoje drugie oblicze. Wraz z modelem ROADTEC™ 01 SE METZELER rozszerza swoją linię ROADTEC™ 01 o bardzo wydajny wariant. Wydajność na mokrej nawierzchni oraz przebieg pozostają największymi zaletami modelu. Nowy model daje poczuć użytkownikowi swoje sportowe właściwości dzięki większej przyczepności oraz zwrotności. Dzięki temu opona doskonale sprawdza się u kierowców motocykli supersport, naked bike’ów oraz motocykli sport tourer. Kształt bieżnika modelu ROADTEC™ 01 SE opiera się na modelu ROADTEC™ 01. W porównaniu do niego barki bieżnika ukształtowano z większą ilością bloków bieżnika oraz lameli. Tym samym zwiększyła się powierzchnia styczna opony z podłożem, a model może zaoferować przy sportowym stylu jazdy maksimum wydajności nawet w pozycji pochylonej.

    Znajdź 01 SE tutaj pasujący rozmiar modelu ROADTEC™ 01 SE w naszym sklepie.

    RACETEC™ TD Slick

    Masz ochotę na jazdę po torze wyścigowym i delektujesz się zaletami opony typu slick, ale nie chcesz wyciągać dodatkowego wyposażenia? Metzeler ma dla Ciebie w zanadrzu nowy model przeznaczony do stosowania na torze wyścigowym – den RACETEC™ TD Slick. Model obiecuje najlepsze rezultaty, również bez uprzedniego rozgrzania opony oraz specjalnych ustawień motocykla. Dzięki temu RACETEC™ TD Slick jest bardzo łatwą w użytkowaniu oponą typu slick do stosowania na torze wyścigowym.

    Do głównych cech modelu RACETEC™ TD Slick należą wysokie i stałe przebiegi nawet po wielokrotnych sesjach. Poza tym model jest bardzo wszechstronny w zastosowaniu na różnych nawierzchniach, temperaturach, a także cechuje się wysoką odpornością na nadmierne ścieranie się. Wskazówka praktyczna: Aby przeciwdziałać jednostronnemu ścieraniu się, tylna opona może być montowana w obu kierunkach.

    Do zobaczenia w naszym sklepie!

    ROADTEC™ Scooter

    Mając stabilną pozycję na rynku, model ROADTEC™ 01 wkroczył w segment opon do skuterów. Nowy ROADTEC™ Scooter jest zorientowany na wysoką sprzedaż i wyróżnia się poprzez swoją elastyczność oraz wszechstronność. Może być użytkowany w rożnych warunkach pogodowych oraz temperaturze. Wobec dotychczasowych modeli opon do skuterów opona koncernu Metzeler oferuje większą przyczepność, optymalne prowadzenie i jest odporna na działanie wysokich temperatur.

    Swoją kolejną oponę do skutera znajdziesz u nas – kliknij tutaj.

    Power 5

    Nowa opona sportowa Michelin Power 5 zastąpi od 2020 model Power RS i Power RS+. Zostanie ona zaprojektowana z zupełnie nowym karkasem oraz nowymi mieszankami gumy, aby czerpać maksymalną radość z jazdy na drogach publicznych. Nowe mieszanki gumy z wysoką zawartością krzemionki, zastosowane w nowym modelu Power 5 dbają o wysoki poziom przyczepności na mokrej nawierzchni oraz długi przebieg.

    Nowy model opony typu supersport ze stajni Michelin jest już dostępny u nas.

    Power GP

    Nowy model MICHELIN Power GP uzupełnia ofertę opon wyczynowych jako model klasy supersport z profilem 50/50 (ulica/tor wyścigowy). Za optymalne prowadzenie modelu Power GP odpowiada nowa konstrukcja osnowy. Poprawione zostały również mieszanki gumy a zawartość krzemionki oraz sadzy została odpowiednio dopasowana. Również w porównaniu do nowego modelu Power 5, Power GP posiada jeszcze mniejszą ilość lamelek oraz kanalików w ilości 6,5%. Specjalnie zaprojektowane strefy slick dbają o maksymalną przyczepność oraz wysoki przebieg w trakcie wyścigu.

    Czy ta opona Ci odpowiada? Model Power GP znajdziesz tutaj.

    Power Cup 2

    Wraz z nowym modelem Power Slick 2 znana opona całoroczna Power Slick Evo zyskała godnego następcę. Świadczy o tym przede wszystkim zastosowanie po raz pierwszy technologii Bi-Compound-Technik 2CT+ w oponie tylnej z nowym typem mieszanki z dużą zawartością sadzy. Mimo to nowo skonstruowana opona slick typu Plug&Play zachowała swoje właściwości do jazdy codziennej oraz do amatorskiego ścigania się – łatwe prowadzenie, duża przyczepność, wysoki przebieg. Swoim krótkim czasem dogrzewania się, szybko zyskuje zaufanie również poprzez swoją przyczepność na torze wyścigowym.

    Tutaj przejdziesz do modelu Power Cup 2.

    Power Slick 2

    Mit dem neuen Power Slick 2 erhält der bekannte Allroundrennreifen Power Slick Evo einen deutlich angeschärften Nachfolger. Davon zeugt vor allem die erstmalige Verwendung der Bi-Compound-Technik 2CT+ am Hinterrad mit einer neuen Mischung mit hohem Rußanteil. Trotzdem erhält sich der neu entwickelte Plug&Play-Slickreifen für Trackdays und den Hobbyrennsport seine Haupteigenschaften – einfache Fahrbarkeit, hoher Grip, hohe Laufleistung – und stellt mit seinen kurzen Aufwärmzeiten schnell Vertrauen in seine Haftung auf der Strecke her.

    Model jest już w naszej ofercie – a już wkrótce u Ciebie na torze!

    Commander III

    W segmencie opon typu Cruiser, Michelin zaprezentował nowy model Commander III jednocześnie w dwóch wariantach – cruiser oraz touring. Oba warianty stawiają przede wszystkim na przyczepności na mokrej nawierzchni oraz na przebieg. W tym celu stworzono na nowo mieszanki bieżników oraz zwiększyła się powierzchnia styczna w pozycji przechylonej poprzez nowy obrys bieżnika.

    Będąc dostępnym w 15 rozmiarach Commander III Cruiser pokrywa szerokie spektrum opon do wielu cruiserów i chopperów. Commander III Touring pokrywa zapotrzebowanie ciężkich motocykli typu Supertourer i dobrze radzi sobie z dużymi obciążeniami.

    Oba modele są już dostępne. Kliknij tutaj aby przejść do modelu Commander III Cruiser i tutaj aby przejść do modelu Commander III Touring.

    City Grip 2

    Dla kierowców skuterów ogromne znaczenie ma duża przyczepność na każdym typie nawierzchni i przede wszystkim o każdej pogodzie. Tym warunkom firma Michelin chce sprostać wprowadzając nowy model City Grip 2. Do tego została zaprojektowana nowa mieszanka gumy z dużą zawartością sadzy, która wraz ze specjalnymi obszarami, zwanymi „Shark‘s Tooth“ oferuje dużą przyczepność w trakcie deszczowej aury. Kombinacja złożona z mieszanki gumy oraz ukształtowania profilu dba jednocześnie o wysoki przebieg. Nowy model City Grip 2 zastępuje dotychczasowe, znane modele City Grip i City Grip Winter, dlatego że opona dysponuje oznaczeniem M+S oraz jest oferowana w 32 rozmiarach, stanowiąc bardzo interesującą alternatywę do wykorzystywania jej w środowisku miejskim.

    Dużą ilość rozmiarów modelu City Grip 2 znajdziesz tutaj.

    Starcross 5 Mini

    Ponieważ młodzi użytkownicy motocrossów również oczekują podobnych osiągów od swoich opon, jak w przypadku ich większych odpowiedników, Michelin poszerzył swoją paletę o opony Junior-Cross o serię Starcross 5: Nowy model StarCross 5 Mini dysponuje tym samym typem konstrukcji jak model StarCross 5 Medium, pokrywając szerokie spektrum rodzajów nawierzchni i poziomów przyczepności. Nad rozwinięciem nowej serii opon pracowano dwa lata, czego skutkiem jest mieszanka wysokiej przyczepności oraz długiej żywotności opony.

    Model Starcross 5 Mini jest tymczasem dostępny w naszej ofercie.

    Enduro Xtrem

    W ekstremalnych zastosowaniach jak np. impreza Erzbergrodeo, Romaniacs oraz GetzenRodeo kontakt z najcięższymi warunkami jest na porządku dziennym. Przyczepność, trakcja oraz wytrzymałość stoją na samym czele. Nowa opona tylna Michelin Enduro Xtrem jest wynikiem trzyletnich prac badawczych oraz rozwojowych. Model został zaprojektowany do osiągania wysokiej przyczepności na najbardziej wymagających nawierzchniach. Oprócz trakcji ważnym aspektem nowego modelu jest odporność na ścieranie się, która może zaoferować uczestnikom rajdów enduro perspektywę sukcesu. Już w 2019 roku Manuel Lettenbichler (KTM) zdobył tytuł mistrza świata na modelu MICHELIN Enduro Xtrem podczas mistrzostw świata enduro WESS Ultimate Enduro. Również drużyna Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing Team z kierowcą Grahamem Jarvisem obdarzyła zaufaniem nowy model opony koncernu Michelin Enduro Xtrem.

    Model Enduro Xtrem do najbardziej wymagających zastosowań już wkrótce u nas.

    Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
    Akceptuję
    ^