Pirelli DIABLO RAIN SCR1
Opona przeznaczona tylko do jazdy po torze, stanowi element bezpośrednio łączący miłośników sportowej jazdy ze światem zawodników.
Wszystkie motocykle typu NHS (Not for Highway service - Nie przeznaczone do jazdy szosowej), podobnie jak zamontowane na nich opony przeznaczone są wyłącznie do jady po torach i nie mogą być używane na drogach publicznych.
Z tego powodu, opony te nie mają oficjalnych homologacji.
Oficjalna opona Mistrzostw Świata Superbike, przeznaczona dla zawodników i profesjonalnych kierowców, którzy poszukują najwyższych osiągów, pomimo mokrej nawierzchni.
Wysokie osiągi i pełna kontrola nawet na wymagających, mokrych nawierzchniach.
Doskonała trakcja i pewne prowadzenie przy jeździe z dużą prędkością, zoptymalizowane zużywanie okrążenie, po okrążeniu.
CECHA:
• Wielo-promieniowy profil.
• Mieszanka z wysoką zawartością krzemionki.
• Stalowe opasanie 0° przód i tył.
• Zróżnicowana wielkość bloków bieżnika.
EFEKT:
• Zróżnicowany profil od części czołowej aż do barkowej.
• Wysoka przyczepność.
• Stała powierzchnia kontaktu z nawierzchnią.
• Dobre odprowadzanie wody.
W PRAKTYCE:
• Maksymalna wytrzymałość w każdym kącie nachylenia.
• Wysoka trakcja na mokrych nawierzchniach.
• Wysokie bezpieczeństwo i przenoszenie mocy.
• Doskonałe poczucie kontroli na mokrych nawierzchniach.
Wszystkie motocykle typu NHS (Not for Highway service - Nie przeznaczone do jazdy szosowej), podobnie jak zamontowane na nich opony przeznaczone są wyłącznie do jady po torach i nie mogą być używane na drogach publicznych.
Z tego powodu, opony te nie mają oficjalnych homologacji.
Oficjalna opona Mistrzostw Świata Superbike, przeznaczona dla zawodników i profesjonalnych kierowców, którzy poszukują najwyższych osiągów, pomimo mokrej nawierzchni.
Wysokie osiągi i pełna kontrola nawet na wymagających, mokrych nawierzchniach.
Doskonała trakcja i pewne prowadzenie przy jeździe z dużą prędkością, zoptymalizowane zużywanie okrążenie, po okrążeniu.
CECHA:
• Wielo-promieniowy profil.
• Mieszanka z wysoką zawartością krzemionki.
• Stalowe opasanie 0° przód i tył.
• Zróżnicowana wielkość bloków bieżnika.
EFEKT:
• Zróżnicowany profil od części czołowej aż do barkowej.
• Wysoka przyczepność.
• Stała powierzchnia kontaktu z nawierzchnią.
• Dobre odprowadzanie wody.
W PRAKTYCE:
• Maksymalna wytrzymałość w każdym kącie nachylenia.
• Wysoka trakcja na mokrych nawierzchniach.
• Wysokie bezpieczeństwo i przenoszenie mocy.
• Doskonałe poczucie kontroli na mokrych nawierzchniach.
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych